Czy biznes marzeń to skuteczny lek na depresję?

Szacuje się, że prawie dwa miliony Polaków zmaga się z depresją. Jedną z tych osób jest Hania Frankowska, która w zeszłym roku, na przekór prognozom i wątpliwościom, założyła markę toreb Lofro. Bez wielkiego budżetu, bez gwarancji na sukces, ale z wielką motywacją, by zmienić swoje życie. Depresja to nie smutek, który trwa dłużej niż tydzień, to też nie chwilowa melancholia. Jak się czuje depresję? Nie wiem. Ale znam kogoś, kto wie. 

Zapraszam Was na rozmowę o tym, jak żyć z depresją, a nie w depresji, a także o tym, jak praca marzeń może stać się lekiem na całe zło. Czy nowy biznes i nowe wyzwanie to skuteczny lek na depresję? 

 

2 komentarze

  1. Na szczęście również nie doświadczyłam tego: czym jest depresja. Ale również wiem, że udawanie silnej i że z wszystkim sobie poradzimy do niczego nie prowadzi. Zdecydowanie musimy nauczyć się prosić o pomoc. Nie będziemy we wszystkim idealni. Nie jesteśmy w stanie wszystkiego wiedzieć. Świetny wywiad dziękuję!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *