Przedsprzeda偶! Kurs ZATRZYMAJ GNIEW (hej, 50% taniej!)

Uff, napracowa艂am si臋. Czy teraz czas na fajrant? Nie, chyba jeszcze nie. 馃檪

 

Kilka dni temu dosta艂am pytanie od Danki Piaseckiej, czy sama kupi艂abym sw贸j w艂asny kurs ZATRZYMAJ GNIEW. I wtedy zacz臋艂am liczy膰 w g艂owie sytuacje, w kt贸rych te metody, opisane w kursie, wyprostowa艂y mi nastr贸j i zapobieg艂y k艂opotom.

By艂o ich mn贸stwo.

Setki.

Gdyby nie ta metoda, nie umia艂abym zachowa膰 twarzy.

Gdyby nie ta metoda, pewnie 偶y艂abym teraz w konflikcie z tat膮 mojej c贸rki, funduj膮c jej dorodn膮 traum臋.

Gdyby nie ta metoda, by艂abym nieszcz臋艣liwie zakochana, bo m贸j ukochany nie wytrzyma艂by ze mn膮 ,,ani chwili d艂u偶ej”.

Gdyby nie ta metoda, nie wiedzia艂abym, co czuj臋, bo nie umia艂abym pouk艂ada膰 w艂asnych my艣li.

 

***

Czasem mam wra偶enie, 偶e praca nad sob膮 nigdy si臋 nie ko艅czy. I chyba faktycznie tak jest! Jeste艣my jak studnia bez dna rzeczy, kt贸re chcieliby艣my zmieni膰, poprawi膰, nauczy膰 si臋, przepracowa膰. Chcemy czu膰 spok贸j, ulg臋, pewno艣膰 i bezpiecze艅stwo. Tylko kto nam to da? Nikt, je艣li sami sobie tego nie damy.

Tak by艂o z gniewem. Moim gniewem, nie Twoim.

Kiedy艣 wydawa艂o mi si臋, 偶e wszystko mam pouk艂adane, 偶e jest dobrze. Ale to ,,dobrze” zosta艂o przykryte przez emocje, kt贸re uruchamia艂y si臋 nagle, pod wp艂ywem chwilowego stresu czy niepewno艣ci. Nagle z艂o艣膰 zalewa艂a mi rozs膮dek i liczy艂o si臋 tylko to, co ja czuj臋, co ja mam do powiedzenia. Moje liczy艂o si臋 najbardziej. Moje zranione uczucia, moje z艂e wspomnienia, moje traumy, moje oczekiwania. Kto chcia艂by, by g艂贸wn膮 rol臋 w jego 偶ycia gra艂a z艂o艣膰? Nikt.

Kilka lat temu, dok艂adnie 7, znalaz艂am na to sw贸j spos贸b. To by艂o dla mnie naturalne, bardzo proste, intuicyjne. Dzi臋ki temu umia艂am zatrzyma膰 z艂o艣膰 i skoncentrowa膰 si臋 na rozwi膮zaniu, nie na dzia艂aniu w afekcie.

Wi臋cej nie zdradz臋. Reszta opisana b臋dzie w kursie. 馃檪

 

 

Ale dzi臋kuj臋 dzi艣 sobie za up贸r w szukaniu rozwi膮za艅 i za zdrowy rozs膮dek, w tym ca艂ym 偶yciowym szale艅stwie!

Stworzy艂am kurs ZATRZYMAJ GNIEW, kurs dla kobiet, kt贸re chc膮 偶y膰 spokojniej.

Ten kurs to dobry impuls, by wyj艣膰 ze schematu, w kt贸rym to gniew, z艂o艣膰 i frustracja kieruj膮 Twoim 偶yciem, Twoimi relacjami i karier膮.聽

  • Zrozumiesz, jak bardzo op艂aca Ci si臋 wprowadzi膰 harmoni臋 mi臋dzy emocjami a cia艂em
  • Poznasz spos贸b na bezpieczn膮 prac臋 z trudnymi emocjami
  • Odkryjesz, jak by膰 zn贸w kochaj膮cym rodzicem i wspieraj膮cym partnerem
  • Odzyskasz spok贸j
  • Zn贸w poczujesz, jak to jest by膰 wys艂uchan膮 i zaakceptowan膮聽

 

Dla kogo jest kurs ZATRZYMAJ GNIEW?

 

dla zakochanej osoby, kt贸ra nie chce straci膰 mi艂o艣ci 偶ycia

Nowy zwi膮zek to dobra motywacja, by zadba膰 o zdrowe relacje. Je艣li masz trudne do艣wiadczenia z poprzedniego zwi膮zku i przerzucasz na obecnego partnera traumy z przesz艂o艣ci, ten kurs pomo偶e Ci odzyska膰 nad sob膮 kontrol臋 i jednocze艣nie kontynuowa膰 obecny zwi膮zek ze 艣wie偶ym podej艣ciem.

dla osoby, kt贸ra chce by膰 dla dzieci wsparciem i wzorem

Rodzicielstwo nigdy nie by艂o banalnie proste, wr臋cz przeciwnie! Wi臋c je艣li zdarzy艂o si臋, 偶e puszcza艂y Ci nerwy i obrywa艂o si臋 Twoim dzieciom, wiedz, 偶e to znak, by ogarn膮膰 temat swojego gniewu.聽 Twoje dzieci nie s膮 odpowiedzialne za Twoje niepowodzenia, z艂y dzie艅 w pracy czy k艂贸tnie z partnerem. Przepracuj sw贸j gniew, okie艂znaj go i ciesz si臋 spokojnym rodzicielstwem.

dla osoby, kt贸ra si臋 rozwodzi i chce zadba膰 o siebie

Rozw贸d, zaraz po 艣mierci bliskiej osoby, to najbardziej stresuj膮cy etap w 偶yciu. Wi膮偶膮 si臋 z nim naprawd臋 silne emocje, a gniew, 偶al, frustracja i poczucie bezsilno艣ci to tylko wierzcho艂ek g贸ry lodowej. Nie daj si臋 sprowokowa膰, nie tra膰 czasu na gniew, tylko go przepracuj.聽 To od Ciebie zale偶y, jak bardzo dasz si臋 ponie艣膰 trudnym emocjom.

dla osoby, kt贸ra prze偶ywa w pracy wiele stres贸w

Zm臋czenie, codzienny stres, wyzwania, kt贸re przera偶aj膮 odpowiedzialno艣ci膮, mog膮 powodowa膰 uczucie frustracji. Nie pozw贸l, by gniew rozsiad艂 si臋 w Twoim organizmie na dobre. A mo偶e by膰 on spowodowany coraz to wi臋kszym zakresem obowi膮zk贸w, niezrozumieniem ze strony prze艂o偶onych i zespo艂u, z艂膮 atmosfer膮 w biurze, niepowodzeniami i poczuciem pora偶ki i osamotnienia. To jest dobry czas, by to wszystko sobie pouk艂ada膰!

dla osoby, kt贸ra dopiero uczy si臋 dba膰 o siebie

Dopiero od niedawna 艣wiadomie zaczynasz o siebie dba膰 i inwestowa膰 w sw贸j rozw贸j? Gratuluj臋 dobrego wyboru! Gniew to emocja bardzo silna, kt贸ra wp艂ywa na to, jakie zwi膮zki tworzymy, jak funkcjonujemy w grupie, jak reagujemy na stres. 呕eby i艣膰 dalej, najpierw trzeba zrobi膰 gruntowne porz膮dki wewn臋trzne. 馃檪

dla osoby, kt贸ra prze偶y艂a ci臋偶kie chwile

Je艣li za Tob膮 trudny czas, a wci膮偶 towarzyszy Ci poczucie niezrozumienia, niesprawiedliwo艣ci, zm臋czenia, ten kurs pomo偶e Ci nazwa膰 swoje uczucia, uporz膮dkowa膰 je, a przede wszystkim uwolni膰. To niezdrowo trzyma膰 w sobie z艂o艣膰 i frustracj臋, daj sobie ulg臋!

dla osoby, kt贸ra wci膮偶 wkurza si臋 o to samo

Wiesz, dlaczego wci膮偶 denerwuj膮 nas te same sytuacje i rzeczy? Bo musimy je uporz膮dkowa膰! One si臋 nie zmieni膮, p贸ki my si臋 nie zmienimy. Je艣li zaniedbujemy swoje poczucie harmonii, te irytuj膮ce rzeczy i zdarzenia b臋d膮 powraca膰 i powraca膰, a my b臋dziemy si臋 wci膮偶 denerwowa膰 i z艂o艣ci膰. Dzi艣 jest dobry dzie艅, by prze艂ama膰 ten m臋cz膮cy schemat!

dla osoby, kt贸ra czuje 偶al i z艂o艣膰 do swoich rodzic贸w

Relacje z najbli偶szymi bywaj膮 polem walki. Ka偶dy z nas pami臋ta z dzieci艅stwa sytuacje, kt贸re odbi艂y si臋 na jego samopoczuciu i kt贸re zaburzy艂y poczucie w艂asnej warto艣ci. Do tej pory, mimo 偶e jeste艣my ju偶 doro艣li, wielu z nas piel臋gnuje 偶al do swoich rodzic贸w, obwiniaj膮c ich za swoje niepowodzenia. Do艣膰! Jeste艣my tu po to, by 偶y膰 po swojemu. Czujesz z艂o艣膰 i 偶al? Wi臋c pracuj z tymi emocjami, by m贸c oddycha膰 pe艂n膮 piersi膮 i cieszy膰 si臋 z 偶ycia, zamiast wspomina膰 wci膮偶 to, co ju偶 nie s艂u偶y.

dla osoby, kt贸ra jest bardzo wra偶liwa i nie radzi sobie z emocjami

Wra偶liwo艣膰 to wielka zaleta, sprawia, 偶e jeste艣my bardziej czuli na otaczaj膮cy nas 艣wiat. Ale te偶 wymaga od nas wi臋kszej uwa偶no艣ci na swoje potrzeby. Nie zawsze trzeba mierzy膰 si臋 z wyzwaniami ostro i bezlito艣nie, warto pracowa膰 nad sob膮 we w艂asnym rytmie, na spokojnie. Ten kurs pozwoli Ci na prac臋 z gniewem w domowym zaciszu, z narz臋dziami, kt贸re wespr膮 Twoj膮 wra偶liwo艣膰.

dla osoby, kt贸rej cia艂o wzywa o pomoc

Na sam膮 my艣l o tym, 偶e idziesz do pracy, boli Ci臋 brzuch? Masz cz臋ste migreny, ale zupe艂nie nie wiesz, z jakiego powodu? 殴le si臋 czujesz, cho膰 wyniki bada艅 m贸wi膮, 偶e jest wszystko w porz膮dku? To Twoje cia艂o pokazuje Ci, 偶e pali si臋 czerwona lampka i 偶e Twoje emocje potrzebuj膮 uwagi. Zauwa偶 sw贸j gniew, zaopiekuj si臋 nim i sob膮.

 

 

Sprawd藕 pakiety!

  • e-book z kursem, w formacie EPUB, MOBI i PDF
  • 5 drukowanych kart 膰wicze艅 z projektami Emilii Pry艣ko
  • notes
  • koj膮ce nagranie, dzi臋ki kt贸remu 艂atwiej si臋 skoncentrujesz
  • dost臋p do zamkni臋tej grupy na Facebooku
  • tapety i grafiki motywacyjne

KUP TERAZ ZA 315 Z艁

***

  • ksi膮偶ka ,,B贸j si臋 i dzia艂aj”
  • plakat ,,B贸j si臋 i dzia艂aj”, w formacie A3
  • plakat ,,Nie wierz w cuda, w siebie wierz”, w formacie A3
  • e-book z kursem, w formacie EPUB, MOBI i PDF
  • 5 drukowanych kart 膰wicze艅 z projektami Emilii Pry艣ko
  • notes
  • koj膮ce nagranie, dzi臋ki kt贸remu 艂atwiej si臋 skoncentrujesz
  • dost臋p do zamkni臋tej grupy na Facebooku
  • tapety i grafiki motywacyjne


KUP TERAZ ZA 400 Z艁

***

  • e-book ,,Rozw贸d na spokojnie”
  • e-book z kursem, w formacie EPUB, MOBI i PDF
  • 5 drukowanych kart 膰wicze艅 z projektami Emilii Pry艣ko
  • notes
  • koj膮ce nagranie, dzi臋ki kt贸remu 艂atwiej si臋 skoncentrujesz
  • dost臋p do zamkni臋tej grupy na Facebooku
  • tapety i grafiki motywacyjne


KUP TERAZ ZA 400 Z艁

***

 

M贸j kurs to po艂膮czenie kursu online z kursem offline. Zdecydowa艂am si臋 na taki wyb贸r, poniewa偶 chcia艂abym, by ten kurs da艂 uczestnikom DO艢WIADCZENIE. Nie chcia艂am tworzy膰 samych plik贸w internetowych, kt贸re 艂atwo od艂o偶y膰 na ,,kiedy艣 tam”. Dlatego wa偶nych elementem kursu ZATRZYMAJ GNIEW s膮 karty pracy, w formacie A5. Na ka偶dej karcie jest 膰wiczenie. By przej艣膰 do karty nr 2, musisz wykona膰 膰wiczenie z karty nr 1. W pakiecie otrzymasz tak偶e zeszyt, w kt贸rym wype艂nisz tych 5 wa偶nych zada艅.

Karty zosta艂y zaprojektowane przez moj膮 siostr臋 Emili臋 Pry艣ko. Nasz膮 rozmow臋 o tych projektach mo偶esz zobaczy膰 TUTAJ.

 

***

 

Dlaczego ZATRZYMAJ GNIEW?

Nie chodzi o to, by nie czu膰 gniewu. Nie chodzi te偶 o to, by udawa膰, 偶e go nie ma.

Przez has艂o ,,zatrzymaj gniew” rozumiem zatrzymanie spirali trudnych emocji, zatrzymanie tego nakr臋cania si臋, kt贸re wi臋cej zabiera, ni偶 daje. Zatrzymanie schematu, kt贸ry nie s艂u偶y.

Gniew, z艂o艣膰, frustracja to potrzebne emocje, kt贸re nam co艣 komunikuj膮. Ale gdy jest ich w naszym 偶yciu za du偶o, tracimy balans, gubimy harmoni臋 i tracimy zdrowie. Dlatego te trudne emocje nale偶y umiej臋tnie wypuszcza膰 z organizmu. Nie negowa膰, nie ukrywa膰, a uwalnia膰, wypuszcza膰.

Kurs ZATRZYMAJ GNIEW聽 tego w艂a艣nie uczy 鈥 jak uwalnia膰 gniew, by 偶ycie by艂o spokojniejsze.

 

 

 

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *