790 zł
8 042 zł
9 042 zł
Pokażemy Ci sprawdzone narzędzia AI, które wspierają Insta-Partnerów w opracowywaniu harmonogramów, szukaniu pomysłów i tematów na posty z naciskiem na zachowanie autentyczności
Narzędzia AI to nie tylko kreowanie, generowanie konkretnych tekstów czy grafik, to także skuteczna pomoc w organizacji czasu i pracy, dzięki czemu pracujemy szybciej, skuteczniej i sprytniej, a o to nam chodzi. Czas to pieniądz!
Warto wykorzystać AI jako wsparcie wizualne, pomoc przy tworzeniu grafik, rolek czy opracowywaniu wizualnych zasad całego profilu. Pokażemy Ci narzędzia, z których korzystamy, które są wielką pomocą w pracy w mediach społecznościowych.
Kurs to ponad 60 lekcji w formie krótkich nagrań video, które pozwolą Ci prosto dodać przerabianie kursu do swojego planu tygodnia.
Zakończysz kurs pracą zaliczeniową, która nie tylko pozwoli Ci przetestować wiedzę w praktyce, ale również stanie się mocną pozycją w Twoim portfolio.
Udostępnimy Ci platformę, gdzie będziesz mogła zadawać pytania, konsultować swoje pomysły oraz wymieniać się doświadczeniami w przyjaznej atmosferze.
Żebyś mogła utrwalić wiedzę, otrzymasz plik PDF z najważniejszymi informacjami, zawartymi w kursie oraz materiały bonusowe.
W ramach kursu otrzymasz komplet linków do darmowych narzędzi, źródeł grafik, zdjęć oraz treści, które pomogą w prowadzeniu profili instagramowych.
Kurs kończy praca zaliczeniowa, której poprawne wykonanie umożliwi uzyskanie certyfikatu ukończenia kursu Insta-Partner 10k.
790 zł
8 042 zł
9 042 zł
- 48 lekcji video
- bonusów, materiałów dodatkowych, notatek i nagrań audio
- pracy zaliczeniowej
- nauczysz się samodzielnego przygotowywania planu komunikacji na Instagramie
- nauczysz się sporządzania harmonogramów treści
- dowiesz się, jak bezpłatnie tworzyć spójne grafiki na Instagram
- dowiesz się, skąd brać darmowe zdjęcia, grafiki, ilustracje
- dowiesz się, jak zdobyć klientów i jak się rozliczyć, gdy nie prowadzisz działalności
- dowiesz się, jak wyceniać swoją pracę
- samodzielnie stworzysz plan na firmowy profil na Instagramie, a także spójne teksty i grafiki, dzięki czemu zbudujesz portfolio i będziesz mogła zainteresować swoją ofertą klientów
- swoim własnym (ponieważ swój profil to najlepsza wizytówka, jeśli chcesz prowadzić komuś firmowe konto)
- swoim własnym (jeśli planujesz budować markę osobistą w sieci)
- wymyślonej przez siebie, fikcyjnej marki.
- zaprzyjaźnionej marki (może stać się twoim pierwszym klientem)
- marki, którą lubisz (nie będą to treści wykorzystane na profilu, ale mogą być mocną pozycją w portfolio)